משלוחים חינם! בתוך ב"ש -בקניה מעל 150 ש"ח

מחוץ לב"ש- בקנייה מעל 250 ש"ח

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חטיפים טבעיים לכלבים

בשנים האחרונות, בעלי חיות מחמד הפכו מודעים יותר ויותר לצרכים התזונתיים של חבריהם הפרוותיים. בדיוק כמו בני אדם, גם כלבים נהנים מתזונה בריאה ומאוזנת. כהורה לחיות מחמד, הבחירות שלך בחטיפים ופינוקים ממלאות תפקיד משמעותי בבריאות הכללית של הכלב שלך. מאמר זה שופך אור על חטיפים טבעיים לכלבים שהם גם מענגים וגם מזינים.

חטיפים טבעיים לכלבים – הבנת תזונת Vכלבים

לפני שמתעמקים באפשרויות חטיפים טבעיות, חשוב להבין את הדרישות התזונתיות הבסיסיות של הכלב. כלבים הם בעיקר טורפים, אבל גם נהנים ממגוון של פירות, ירקות ודגנים. תזונה מאוזנת לכלב מורכבת בדרך כלל מחלבונים, שומנים, פחמימות, ויטמינים ומינרלים. בעת בחירת חטיפים טבעיים, ודא שהם משלימים את התזונה הרגילה של הכלב שלך ואינם חורגים מצריכת הקלוריות היומית שלו.

פינוקי בשר בריאים

בשר הוא מרכיב חיוני בתזונה של הכלב. פינוקי בשר בתור חטיפים טבעיים לכלבים, כגון עוף מיובש, בשר בקר או רצועות טלה הן אפשרויות נהדרות. ודא שהפינוקים נקיים מתוספת מלח, חומרים משמרים או חומרי טעם וריח מלאכותיים.

פירות וירקות

כלבים רבים נהנים מהפריכות והטעם של פירות וירקות טריים. אלה יכולים להיות מקור מצוין לויטמינים, מינרלים וסיבים. עם זאת, לא כל הפירות והירקות בטוחים לכלבים, לכן חשוב לדעת אילו מהם מתאימים להיות חטיפים טבעיים לכלבים.

גזר: עשיר בבטא קרוטן וסיבים, גזר הוא פינוק פריך שכלבים רבים אוהבים. הם גם טובים לבריאות השיניים של הכלב שלך מכיוון שהם עוזרים לגרד את הלכלוך מהשיניים שלהם.

תפוחים: מלאים בויטמינים A ו-C, תפוחים הם עוד חטיף נהדר לכלבים. זכור להסיר את הגרעינים והליבה לפני ההגשה, מכיוון שזרעי תפוח עלולים להזיק לכלבים.

אוכמניות: הפירות הזעירים האלה עמוסים בנוגדי חמצון וסיבים. הם פינוק מתוק שאתה יכול לתת לכלב שלך במידה.

שעועית ירוקה: דל קלוריות ועשיר בסיבים, שעועית ירוקה יכולה להיות חטיף ממלא עבור כלבים בדיאטה.

דלעת: דלעת מבושלת מועילה לבריאות העיכול של הכלב. הוא דל בקלוריות ועשיר בסיבים ובטא קרוטן.

דגנים בריאים בתור חטיפים טבעיים לכלבים

בעוד שחלק מהכלבים אלרגיים לדגנים, רבים יכולים לצרוך אותם בבטחה. דגנים מלאים כמו אורז חום, קינואה ושיבולת שועל יכולים להיות מקורות טובים לאנרגיה, סיבים וחומרים מזינים. אתה יכול להכין ביסקוויטים לכלבים באמצעות קמח מלא בשילוב עם קצת חמאת בוטנים או בננה מעוכה לטעם.

מוצרי חלב במידה

חלק מהכלבים מסוגלים לסבול מוצרי חלב. יוגורט דל שומן או גבינת קוטג' יכולים להיות מקור מצוין לסידן וחלבון. עם זאת, חיוני לתת מוצרי חלב במידה ולצפות אם לכלב שלך יש תגובות שליליות כלשהן.

זהירות לגבי מזונות מסוימים

בזמן חקירת חטיפים טבעיים, חיוני לדעת ממה להימנע. מזונות כמו ענבים, צימוקים, שוקולד, בצל ושום רעילים לכלבים ויש להרחיק אותם מהישג ידם.

חטיפים טבעיים לכלבים הם דרך נפלאה להוסיף גיוון ותזונה לתזונה של כלבכם. על ידי בחירת מרכיבים בריאים והקפדה על הצרכים והסובלנות האישיים של הכלב שלך, אתה יכול להבטיח שזמן החטיפים יהיה גם מהנה וגם מועיל עבור בן לווית הכלב האהוב שלך. התייעץ תמיד עם הווטרינר שלך לקבלת ייעוץ מותאם אישית לגבי תזונת הכלב שלך.

מוצרים חדשים