משלוחים חינם! בתוך ב"ש -בקניה מעל 150 ש"ח

מחוץ לב"ש- בקנייה מעל 250 ש"ח

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חטיפים בריאים לכלבים

כלבים הם לא רק חיות מחמד, הם חלק מהמשפחה. כבעלי חיות מחמד אחראיות, אנו רוצים להבטיח שאנו מספקים לחברים הפרוותיים שלנו את הטיפול הטוב ביותר שאפשר, וזה כולל מתן חטיפים בריאים. בין אם אתה משתמש בפינוקים כפרס על התנהגות טובה, למטרות אימון, או פשוט כדי להראות את אהבתך, חיוני לבחור חטיפים שהם גם טעימים ומזינים. במאמר זה, נסקור כמה אפשרויות של חטיפים בריאים לכלבים שישמרו על זנבותיהם מכושכשים.

פינוקי כלבים תוצרת בית

אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח שהכלב שלך יקבל חטיפים בריאים לכלבים היא להכין אותם בבית. פינוקי כלבים תוצרת בית מאפשרים לך לשלוט במרכיבים ולהבטיח שחיית המחמד שלך מקבלת את חומרי ההזנה הדרושים לה. כמה מתכוני פינוקים תוצרת בית פופולריים כוללים:

לעיסות בטטה מיובשות
פינוקי פירות קפואים ויוגורט
ביסקוויטים של חמאת בוטנים ושיבולת שועל
זכור תמיד לחקור את המרכיבים לפני שילובם בחטיפים של הכלב שלך, מכיוון שחלק ממזונות האדם עלולים להזיק לכלבים.

פירות וירקות ארוזים בחומרים מזינים

פירות וירקות רבים לא רק בטוחים לכלבים אלא גם מספקים ויטמינים חיוניים, מינרלים ונוגדי חמצון. כמה אפשרויות של חטיפים בריאים לכלבים:

גזר: פינוק פריך ודל קלוריות עשיר בבטא קרוטן וסיבים.
אוכמניות: עמוסות בנוגדי חמצון וויטמין C, פירות יער זעירים אלה מהווים חטיף מתוק ומזין.
שעועית ירוקה: אפשרות דלת קלוריות המספקת ויטמינים A, C ו-K, כמו גם סיבים.
זכור תמיד להסיר כל זרעים, חרצנים או חלקים בלתי אכילים מהפרי או הירק לפני שתתן אותם לכלב שלך, והצע את הפינוקים הללו במידה.

חטיפים בריאים לכלבים עם חלבון רזה

חלבון הוא חלק חיוני בתזונה של הכלב, ופינוקי חלבון רזים יכולים לשמש כחטיף בריא ומשביע. כמה אפשרויות כוללות:

עוף או תרנגול הודו: חפש פינוקים העשויים מבשר רזה ומיובש ללא תוספת מלח, סוכר או חומרים משמרים מלאכותיים.
גבינת קוטג' דלת שומן: כפית קטנה מהחטיף העשיר בסידן זה יכולה להוות חיזוק חלבון נהדר עבור הכלב שלך.
ביצים קשות: אלו הן מקור מצוין לחלבון, ויטמינים ומינרלים. עם זאת, הגבילו את תדירות הטיפול הזה, שכן יותר מדי ביצים עלולות להוביל לעלייה במשקל.

חטיפים בריאים לכלבים שנרכשו בחנות

אם אתה מעדיף פינוקים שנרכשו בחנות, הקפידו לקרוא היטב את התוויות ולבחור אפשרויות עם מרכיבים איכותיים וטבעיים. חפש פינוקים ללא צבעים, טעמים וחומרים משמרים מלאכותיים. פינוקים ללא דגנים ומוגבלים יכולים להיות אופציה טובה עבור כלבים עם אלרגיות או רגישויות.

סיכום

לספק לכלב שלך חטיפים בריאים הוא חלק חיוני בהבטחת הרווחה הכללית שלו. על ידי בחירת פינוקים מזינים העשויים מחומרים טבעיים, תוכלו לתגמל את ההתנהגות הטובה של הכלב שלכם ולסייע באילוף מבלי לפגוע בבריאותו. אל תשכח להתייעץ תמיד עם הווטרינר שלך לפני הכנסת פינוקים או חטיפים חדשים לתזונה של הכלב שלך, מכיוון שהם יכולים לספק הדרכה אישית המבוססת על הצרכים הספציפיים של חיית המחמד שלך.

מוצרים חדשים